Ջելսոմինոն խաբեբաների աշխարհում

Ես Կարթում եմ <<Ջելսոմինոն խաբեբաների աշխարհում>> գիրքը, նրա հեղինակը Ջանի Ռոդարին է։ Ես արդեն կես տարի կառթում եմ այտ գիրքը որովըետև գիրքը երկար է իսկ ես դանդաղ եմ կարդում։ Հասել եմ հարյուր քառասուն էջ։

Գիրքը Ջելսոմինոյի մասին է, ով տասից տասներկու տարեկան տղա է։ Նա շա՜տ բարձր ձայն ունի՝ ոնց ես։ Նա գնում է տարօրինակ մի աշխարհ, որտեղ բոլորն անընդհատ ստում էին։ Օրինակ հացին ասում էին թանաք իսկ թանաքին՝ հաց։ նույնիսկ կատուներն եին մլավելու փոխարեն հաչում։ Պարզվում է, որ նրանց թագավորը՝ Ջակոմոնեն, հրամայել է, որ բոլորը միշտ ստեն։ Նա առաջինը հանդիպում է նկարա կատնին՝ Կաղլիկին, ով պոկվում եր պատից Ջելսոմինոյի ձայնի շնորհիվ։ Կաղլիկն ու Ջելսոմինոր հանդիպում են բազում հերոսների։ Օվքեր շփվում եին Կաղլիկի ու Ջելսոմինոյի սկսում էին ճիշտ խոսել։

Շուտով գիրքը կվեռչացնեմ և ավելին կպատմեմ։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով